Bez kategoriiKonkurs na Facebooku

Czy warto organizować konkursy na Facebooku?

Wielu z was, prowadzących firmy lub blogi, zastanawia się czy warto organizować konkursy na Facebooku?
Portal Facebook wdarł się przebojem do Polski około 10 lat temu. Od tego momentu jego znaczenie w promocji marek, firm czy osób stale rośnie. Zarządzający portalem wprowadzają co raz ciekawsze rozwiązania jak np. możliwość stworzenia strony internetowej, na której możemy zamawiać produkty, zobaczyć menu czy rezerwować wizyty. Rosną także możliwości tworzenia reklam wizualnych oraz targetowania ich do właściwych grup odbiorców. Czy to nam się podoba czy też nie Facebook staje się coraz silniejszym medium marketingu internetowego.

Coraz bardziej popularną formą angażowania swoich fanów stają się konkursy. Wiele osób tworząc konkursy na Facebooku popełnia jednak proste błędy i robi je niezgodnie z regulaminem oraz wytycznymi portalu. To może skutkować bardzo złymi konsekwencjami dla naszego Fan Page. W tym artykule nie będę omawiał kwestii związanych z regulaminem, a jedynie przedstawię Wam od strony praktycznej czy warto organizować konkursy na Facebooku i na co powinniście zwrócić uwagę.

Na samym początku warto zadać sobie pytanie o cel organizowanego konkursu na Facebooku. Czy ma być to jedynie większe zaangażowanie naszych fanów? A może pozyskanie bazy mailngowej czy leadów? Może po prostu chcesz dać coś więcej swoim czytelnikom?
W zależności od celu organizowanego konkursu można tworzyć go na różne sposoby.

Konkursy na FB

Na co warto zwrócić uwagę organizując konkurs na Facebooku? Jeśli chcesz maksymalnie mocno zaangażować uczestników zadbaj o:

Ciekawe i wartościowe nagrody

Nie ma tutaj żadnej nowości. Ludzie angażują się w konkursy, w których mogą wygrać coś naprawdę wartościowego. Zatem jeśl